مراقبت پوست و مو

Welcome!

This community is for professionals and enthusiasts of our products and services.
Share and discuss the best content and new marketing ideas, build your professional profile and become a better marketer together.

5

چگونه می‌توان از موی فر و وز مراقبت کرد؟

موهای من هم فر هستن هم وز، چه نکاتی رو برای مراقبت از اونها باید رعایت کنم؟

آواتار
رها کردن
1 پاسخ
3
Best Answer

موهای فر و وز مراقبت‌های به خصوصی را می‌طلبند. در قدم اول باید از نرم‌کننده‌ها و شامپوهایی مناسب استفاده کرد. در درجه بعدی برای مراقبت از موهای فر و وز، توصیه می‌شود از مصرف بیش‌از‌حد شامپو خودداری شود.

برای مراقبت از موهای فر و وز حتما باید از ماسک و نرم‌کننده‌های قبل از حمام استفاده کرد. بهتر است موهای مجعد را زیاد برس نزنید و از حالت دادن به این موها با ابزارهای حرارتی تا جای ممکن خودداری کنید. در صورت استفاده از سشوار یا اتوی مو، حتما آنها را روی حرارت متوسط بگذارید.

امروزه برس‌های مختلف برای انواع مو وجود دارد. دقت داشته باشند که از برس مخصوص موی فر استفاده کنید. برای شانه‌زدن موهای فر و وز از شانه‌های دندانه‌دار بسیار پهن استفاده کنید و همیشه از آب سرد برای شستن موها استفاده کنید. کوتاهی منظم موها و اصلاح انتهای آنها می‌تواند برای جلوگیری از ریش‌ریش شدن و شکستگی موها مفید باشد. سرم‌های مغذی مو بعد از حمام و اسپری‌های گره بازکن هم می‌توانند به‌سلامت و درخشش موهای فر و وز کمک زیادی کند.


آواتار
رها کردن