مراقبت پوست و مو

Welcome!

This community is for professionals and enthusiasts of our products and services.
Share and discuss the best content and new marketing ideas, build your professional profile and become a better marketer together.

3

آیا روغن‌ درمانی برای مو مفید است؟

استفاده از روغن‌های طبیعی برای مو مفید است؟

آواتار
رها کردن
1 پاسخ
1
Best Answer

ماساژ موها با کمی روغن برای مرطوب‌کردن آنها و حالت‌دهی به موها نتیجه بسیار خوبی خواهدداشت. خصوصا اگر موهای خشک و وزی داشته‌باشید، بهتر است حتما ماساژ مو با روغن را در برنامه مراقبت روزانه موهایتان قرار دهید تا نرمی و رطوبت موها را افزایش دهید.

بر اساس نتایج پزشکی، روغن‌ها می‌توانند کوتیکول بیرونی مو را بهبود ببخشند، موها را مرطوب‌تر کنند و موخوره را هم کاهش دهند. ازاین‌رو از انواع روغن‌ها می‌توان به‌عنوان روشی برای درمان موخوره و تقویت مو استفاده کرد.

از طرفی ماساژ موها و پوست سر با روغن، با افزایش گردش خون، موجب تقویت رشد موها هم می‌شود. برخی از انواع روغن‌های مورداستفاده برای موها، دارای یک سری مواد مغذی هستند که از ریزش مو و سفیدی زودرس موها جلوگیری می‌کنند. سفیدی مو در جوانی از جمله مواردی است که اکثر افراد با آن درگیرند و همیشه به دنبال راه کاری برای کاهش سرعت سفید‌شدن موهای خود هستند.

نکته مهم در خصوص استفاده از ماساژ روغن به‌عنوان یکی از روتین‌های روش‌های مراقبت از مو این است که اگر دچار خارش سر باشید، روغن‌ها تأثیر خوبی دارند. بااین‌حال در صورت داشتن شوره در سر یا عفونت‌های مختلف پوست سر، نباید تا اتمام درمان، از روغن‌ها استفاده‌کرد.


آواتار
رها کردن