راهنمای Odoo

به تالار گفتگوی ویراوب خوش آمدید!

این انجمن برای حرفه ای ها و علاقه مندان به محصولات و خدمات ما است.
بهترین محتوا و ایده های بازاریابی جدید را به اشتراک بگذارید و در مورد آنها بحث کنید، پروفایل حرفه ای خود را بسازید و با هم به یک بازاریاب بهتر تبدیل شوید.

7

راه کار اودوو 17 برای کنترل گردش کار چیست؟

آواتار
ساناز زوار

کنترل گردش کار

آواتار
رها کردن
1 پاسخ
3
آواتار
ساناز زوار
Best Answer
  1. سیستم پیگیری وظایف (Task Tracking): Odoo 17 دارای یک سیستم پیگیری وظایف است که به شما امکان می‌دهد وظایف مختلف را برای اعضای تیم خود تعریف، اختصاص دهید و پیگیری کنید. شما می‌توانید وظایف را به تاریخ‌ها، اولویت‌ها، وضعیت‌ها و سایر ویژگی‌های دلخواه دسته‌بندی کنید.

  2. مدیریت پروژه (Project Management): از طریق ماژول مدیریت پروژه در Odoo 17، شما می‌توانید پروژه‌های خود را مدیریت کنید و فعالیت‌ها، وظایف، منابع و زمان‌بندی‌های مختلف را برای هر پروژه تعریف کنید.

  3. مدیریت انبار و توزیع (Warehouse and Distribution Management): اگر کسب و کار شما نیاز به کنترل گردش کارهای مرتبط با مدیریت انبار و توزیع دارد، Odoo 17 به شما امکان می‌دهد تا عملیات مختلف مانند دریافت کالا، انتقالات داخلی، سفارش‌های فروش و ارسال کالا را به صورت اتوماتیک مدیریت کنید.

  4. گزارش‌گیری و تجزیه و تحلیل (Reporting and Analytics): Odoo 17 دارای ابزارهای گزارش‌گیری و تجزیه و تحلیل قدرتمندی است که به شما کمک می‌کند عملکرد کسب و کار خود را به صورت دقیق مانیتور کنید و تصمیم‌گیری‌های بهتری براساس داده‌های واقعی انجام دهید.

این تنها چند مثال از راهکارهایی هستند که Odoo 17 برای کنترل گردش کار ارائه می‌دهد. اما بسته به نیازها و شرایط خاص کسب و کار شما، ممکن است به افزایش یا تغییر این ابزارها و ویژگی‌ها نیاز داشته باشید.

 

آواتار
رها کردن