حسابداری

خوش آمدید!

این انجمن برای متخصصان و علاقه مندان به محصولات و خدمات ما است.

بهترین محتوا و ایده های بازاریابی جدید را به اشتراک بگذارید و در مورد آنها بحث کنید، پروفایل حرفه ای خود را بسازید و با هم به یک بازاریاب بهتر تبدیل شوید.

10

ارسال هزینه ها در حسابداری به چه صورت انجام می شود؟

نحوه ارسال هزینه ها در حسابداری را توضیح دهید؟

آواتار
رها کردن
1 پاسخ
2
Best Answer

پس از تایید گزارش هزینه، مرحله بعدی ارسال گزارش به  حسابداری است. برای مشاهده همه گزارش‌های هزینه، به برنامه هزینه ها > گزارش هزینه ها بروید. برای مشاهده فقط گزارش های هزینه ای که تایید شده اند و باید ارسال شوند، فیلترهای سمت چپ را طوری تنظیم کنید که فقط وضعیت تایید شده فعال باشد.


آواتار
رها کردن