حسابداری

خوش آمدید!

این انجمن برای متخصصان و علاقه مندان به محصولات و خدمات ما است.

بهترین محتوا و ایده های بازاریابی جدید را به اشتراک بگذارید و در مورد آنها بحث کنید، پروفایل حرفه ای خود را بسازید و با هم به یک بازاریاب بهتر تبدیل شوید.

11

آیا قادر خواهید بود درخواست‌های خدمات پس از فروش مشتری‌ها را دریافت کرده و با برنامه ریزی به تکنسین ها تخصیص دهید؟

می‌خواهیم خدمات پس از فروش را در سایت قرار دهیم و بفهمیم چه کارایی و کاربردی در اودو دارد.

آواتار
رها کردن
1 پاسخ
5
Best Answer

خدمات پس از فروش

شامل حمل ونقل محصول؛ نصب و راه اندازی؛ آموزش؛ نگهداری و تعمیرات است. انواع خدمات پس از فروش ممکن است شامل موارد زیر باشد:

آموزش

آموزش صحیح استفاده از یک کالا؛ محصول و خدمات فروخته شده نخستین قدم در  مقوله ی خدمات پس از فروش برای تمامی کسب و کارهاست. این آموزش می‌تواند به صورت آنلاین؛ تلفنی یا حضوری انجام شود.

پشتیبانی فنی

پشتیبانی فنی؛ نوعی کمک برای استفاده ی صحیح از محصولات مرتبط با تکنولوژی مانند نرم افزار و اپلیکیشن ها و رفع اختلال های مربوط به آنها می‌باشد. بسیاری از این نوع خدمات به صورت آنلاین و 24 ساعته هستند. همچنین به روزرسانی نرم افزارها نیز شامل این نوع از پشتیبانی می‌شود.

خدمات فنی

این نوع از خدمات معمولا برای کالاهایی است که نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات دارند. استراتژی گارانتی کالا در مجموعه های مختلف متفاوت است تعویض کالا؛ تعویض قطعات و تعمیر کالا انواع مختلفی از این خدمات پس از فروش است که بسته به نوع کالا و قرارداد بسته شده میان خریدار و فروشنده اجرا می‌شود.

سنجش رضایت مشتری

در بسیاری از مجموعه ها پس از گذشتن بازه های مشخصی از فروش خدمات و محصولات برای سنجیدن رضایت مشتریان و نحوه بکارگیری از طرف مجموعه با آنها تماس گرفته می‌شود تا در صورت وجود مشکل مورد را برطرف کنند. این کار علاوه بر آنکه جزو اصول مشتری مداری محسوب می‌شود تا حد زیادی در تداوم استفاده از محصول توسط مشتری مو‌ٔثر است.

آواتار
رها کردن