دستگاه آنالیز بدن Tanita در برنامه ورزشی اکسیدو

نسخه 16.0.1

دستگاه آنالیز بدن Tanita در برنامه ورزشی اکسیدو نسخه 16.0.1

امکان استفاده از دستگاه آنالیز بدن Tanita در برنامه ورزشی اکسیدو فراهم شده است. نسخه 16.0.1 برای دستگاه Tanita مدل های BC602، BC601 و BC613 قابل استفاده است. در ادامه نحوه مشاهده نتایج دستگاه آنالیز بدن بر روی برنامه ورزشی اکسیدو از دید کاربر و مربی توضیح داده میشود.

نتایج دستگاه آنالیز بدن از دید کاربر

کاربر پس از استفاده از دستگاه آنالیز بدن Tanita و اندازه گیری پارامترها توسط دستگاه، کافی است به برنامه ورزشی اکسیدو مراجعه کند و با ایمیل و پسورد خود لاگین کند.

کاربر پس از لاگین، با انتخاب گزینه Body Analysis میتواند نتایج دستگاه Tanita را مشاهده کند. ممکن است کاربر چندین بار از دستگاه استفاده کند.  نتایج تمام دفعات استفاده از دستگاه قابل مشاهده است.

پس از انتخاب نتیجه مورد نظر سه بخش Measurements،  gym analysis و Analysis را مشاهده میکنید.

 gym analysis

اطلاعات مربوط به نوع و مدل دستگاه استفاده شده و تاریخ استفاده از دستگاه ذکر شده است.

Measurements

در بخش Measurements می توانید مقادیر پارامترهای اندازه گیری شده توسط دستگاه را مشاهده کنید. نمونه ای از لیست پارامترهای اندازه گیری شده توسط دستگاه به صورت زیر است.

Name
Result
Unit

Height

177.0

cm

Weight

73.2

kg

Fat Weight

21.2

kg

Right Hand Fat

16.8

kg

Left Hand Fat

18.4

kg

Right Leg Fat

17.3

kg

Left Leg Fat

16.8

kg

Trunk Fat

24.4

kg

Muscle Mass

54.8

kg

Right Hand Muscle

3.2

kg

Left Hand Muscle

3.1

kg

Right Leg Muscle

9.6

kg

Left Leg Muscle

9.5

kg

Trunk Muscle

29.4

kg

Bone Mass

2.9

kg

Total Water

55.6

kg

Active level

Normal Professional Athlete

Visceral Fat Raite

6

RD

3,011

Metabolic Age

37

مقادیر مربوط به وزن، قد، چربی اعضای مختلف بدن ، میزان ماهیچه اعضای مختلف بدن، سطح فعالیت کاربر (سه مقدار تنبل، نرمال و ورزشکار حرفه ای دارد)، سن متابولیکی کاربر و … قابل مشاهده است.

Analysis

در این بخش مقدار پارامترهای مرسوم برای تحلیل بدن مثل BMI، BMR و FFM قابل مشاهده است. این پارامترها توسط معیارهای بخش قبل محاسبه میشوند.

نتایج دستگاه آنالیز بدن از دید مربی

مربی پس از لاگین کردن در برنامه ورزشی اکسیدو میتواند در ماژول gym بخش Gym Analysis تمام نتایج استفاده از دستگاه ها را مشاهده کند. پس از انتخاب نتیجه آزمایش، تمام فیلدهایی که دستگاه ارسال کرده و در بخش قبلی توضیح داده شده قابل مشاهده است. 


مربی میتواند با چندين روش با کاربر ارتباط برقرار کند. اگر کاربر هنگام استفاده از دستگاه، شماره موبایل خود را به اپراتور اعلام کرده باشد فیلد موبایل پر شده و مربی می تواند با کمک دکمه sms از همین صفحه برای کاربر یک پیامک ارسال کند.

سمت راست صفحه، مربوط به "chatter" است. هر پیامی که در chatter ارسال شود برای تمامی follower های انتخاب شده ارسال میشود. پس مربی میتواند کاربر را follow کند و پیام خود را به راحتی از طریق chatter ارسال کند.

مربی میتواند از گزینه "یادداشت" برای نوشتن یادداشت های مخصوص هر کاربر استفاده کند. این یادداشت ها توسط کاربر قابل مشاهده نیست. و برای استفاده شخصی مربی است.




دستگاه آنالیز بدن Tanita در برنامه ورزشی اکسیدو
ساناز میرباقری 6 نوامبر 2023
این پست را به اشتراک بگذارید
برچسب ها
بایگانی
ورود to leave a comment
دستگاه    TANITA
اندازه گیری پارامترهای سلامت